[linux] Nokia 6230 a stahovanie obrazkov

Ondrej Jombik nepto na platon.sk
Čtvrtek Leden 27 10:19:53 CET 2005

On Thu, 27 Jan 2005, Tibor Pittich wrote:

> napriklad kdebluetooth framework (http://kde-bluetooth.sourceforge.net/)
> + konqueror je funkcna a celkom vydarena kombinacia, aj napriek velmi
> nizkemu cislu verzie kdebluetooth.

Cely tento thread vznikol kvoli bugu v openobex-e, ktory aj napriek
specifikacii IRDA pouzival Bluetooth. Predpokladam, ze kdebluetooth asi
nebude fungovat s IRDA, ci ano? :-)

Ked som pozeral tu stranku tak som nenasiel zmeinku o tom, zeby to bola
nadstavba nad obexftp. Bud som zle pozeral, alebo to je skor autonomny
system, ako obexftp nadstavba. Nejake nadstavby, napr v Gtk+ nepoznate?

--
   _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://nepto.sk - ICQ #122428216
  <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk