[linux] Nokia 6230 a stahovanie obrazkov

Ondrej Jombik nepto na platon.sk
Čtvrtek Leden 27 10:33:55 CET 2005

On Thu, 27 Jan 2005 michal.lackovic na sk.schneider-electric.com wrote:

> na nahravanie a primanie suborov som skusal utilitu ircp, ktora s nokiou
> 6230 chodi bezproblemovo, potom si uz jednoducho cez Xdialog urobis
> gui a mas to...

Ak mas k tomu zdrojaky niekde na webe, posli prosim link.

ircp fungoval aj mne, problem je, ze stiahnuty JPEG z fotaku nema
spravne nastavene atributy (datum, cas, etc), preto treba pouzivat cosi
sofistikovanejsie, napr. ten XML z obexftp, aby si si ich mohol nastavit
(a vediet tak, kedysi fotku urobil, atd.)

--
   _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://nepto.sk - ICQ #122428216
  <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk