[linux] Nokia 6230 a stahovanie obrazkov

Ondrej Jombik nepto na platon.sk
Čtvrtek Leden 27 11:20:52 CET 2005

On Thu, 27 Jan 2005, Andrej Hosna wrote:

> Som si len tak z paze dal *#0000# a tam ze 4.44, kokso a pritom mi to v pohode
> fici ako si mal moznost vidiet ... asi som mal stastie alebo co.

V 04.44
21-09-04
RH-12
GSM P1.1
(C) NMR

Tiez mi to funguje takmer bez problemov. Tj to ze pocas GPRS pripojenia
sa resetne mobil sa mi stalo asi dva krat za pol roka. Pouzivam vsak
vyhradne IRDA, neviem ci sa nepisalo, ze tento problem je len pri BT.

Na starom Nokia 6310i sa mi toto dialo s vacsou pravidelnostou, po tom
co ale isiel mobil do opravy (kvoli inemu problemu) a zaroven tam
upgradli firmware sa to uz nedeje.

IMHO najvacsi znackovy servis (mimo ET a Orange) je Movys, neviem vsak
ci robia aj taketo sluzby ako prepisovanie firware a podobne.

--
   _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://nepto.sk - ICQ #122428216
  <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk