[linux] routeovacie tabulky NAT zvnutra do vnutra

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Leden 27 12:03:08 CET 2005

Vazena konferencia!

Mam za NAT-om, web server,ktory podla konfiguracie z mimo vnutra siete
ide na DNS, ktora dava jedno z  IP NAT router-a. Potreboval by som vsak
aby pod tymto DNS zaznamaom bol dostupny aj zvnutra siete

co je zle na
iptables -A FORWARD -i eth1 -o eth1 -p tcp -dport 80 -m state
NEW,ESTABLISHED,RELATED -j ACCEPT
iptables -A PREROUTING -t nat -p tcp -d 147.175.111.129 --dport 80 -j
DNAT -to 192.168.1.5:80

ked IP web-u je zvnutra  192.168.1.5  a funguje s nou z vnutra siete
a z vonku a tym aj vystup DNS je na IP 147.175.111.129

vonkajsie DNS nekontrolujem s vynimkou l subdomeny domeny v ktorej je
web server, takze nemozem zabezpecit aby mi to dalo vnutorny IP

Nevie mi niekto poradit

S vdakou

Peto