gObexFTP (WAS: [linux] Nokia 6230 a stahovanie obrazkov)

Ondrej Jombik nepto na platon.sk
Čtvrtek Leden 27 12:01:09 CET 2005

On Thu, 27 Jan 2005, Andrej Kacian wrote:

> Existuje gobexftp, ale co som skusal tak sa to ani neskompiluje, a cely
> projekt vypada ze uz nezije.

To mas uplnu pravdu, zda sa ze s projektom uz par rokov nikto nepohol.
Trosku som sa s tym pohral a dostal to aspon do skompilovatelneho stavu.
Pada mi to ale na "directory listingu" v nejakej libobexftp funkcii,
ktoru nanestastie nemam skompilovanu s DEBUG informaciami. Cez vikend
budem mat snad viac casu sa s tym pohrat.

http://platon.sk/projects/download.php?id=82

Skus ci Ti to pojde aspon skombajnovat...

--
   _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://nepto.sk - ICQ #122428216
  <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk