[linux] USB kluc a prechod na jadro 2.6.10

Vojtech Zachar 9zachar na pauli.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Leden 27 12:57:05 CET 2005

Bezim to uz na 2.6.10 - na rovnakej kombinacii modulov ako som pisal
minule pre 2.6.9

Nie je to vsak to prave, lebo ako ty pises, inac sa mi sprava fotak nez
kluc.
Pre fotak funguje len usb-storage
Pre USB kluc mi funguje iba ub

  Vojto