[linux] routeovacie tabulky NAT zvnutra do vnutra

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Leden 27 14:47:05 CET 2005

Vazena redakcia

>Neefektivne (ale ja som co sa tyka iptables fajnsmeker :-))

 a ako by to bolo efektivne hlavne ak NAT vonkajsiu IP pouizva viac nez
jeden vnutorny ciel 1 masina XDMCP 2. masina web ftp atd a  dalsia
dalsie sluzby

>Potrebujes este jeden SNAT:
>iptables -t nat -A POSTROUTING -s 192.168.1.0/24 -d 192.168.1.0/24 -j SNAT --to-source nejaka_ip_adresa_routra_malo_by_byt_jedno_ci_interna_alebo_externa

Vdaka, to pomohlo, len matne vsak chapem o co ide. Ak sa nemylim tak
vlastne pri preroutovani z vnutornej do vnutornej zmen IP na IP router-a

mimochodom  ten ciel je este celkom nedorobeny

http://ural.elf.stuba.sk/robko
simulator robota s VRML pohybom - preraba sa
http://ural.elf.stuba.sk/patweb
simulator Patronky z pohladu riadenia krizovatky a v buducnosti aj s
meranymi udajm PZ. tiez tam pojde o kvazi VRML simulaciu

Peto