[linux] routeovacie tabulky NAT zvnutra do vnutra

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Leden 28 12:46:52 CET 2005

On Thu, Jan 27, 2005 at 02:47:05PM +0100, peto wrote:
> a ako by to bolo efektivne hlavne ak NAT vonkajsiu IP pouizva viac nez
> jeden vnutorny ciel 1 masina XDMCP 2. masina web ftp atd a  dalsia
> dalsie sluzby
Da sa to optimalizovat pouzitim cejnov a pravidiel vo vhodnom poradi. Ja
napriklad state RELATED,ESTABLISHED akceptujem na zaciatku bez dodatocnych
parametrov, a potom ostatne pravidla sa tykaju automaticky len novych spojeni,
cim vo vacsine pripadov znizim cas, ktory paket potrebuje, aby prebehol cez
iptables.

> Vdaka, to pomohlo, len matne vsak chapem o co ide. Ak sa nemylim tak
> vlastne pri preroutovani z vnutornej do vnutornej zmen IP na IP router-a
Pokial to nespravis, odpoved nepojde cez router ale priamo (lebo IPcky su v
tom istom subnete), bude mat pochopitelne povodnu adresu a client ju teda
nebude vediet priradit existujucemu spojeniu.

> Peto
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.