[linux] dve mac na jednej broadcast domene

Michal Toth michal.toth na fm.uniba.sk
Pátek Leden 28 13:47:37 CET 2005

no a ja som myslel, ze proste bude dvihat vsetko mozne z kabla a potom
to co sa jej nebude lubit proste zahodi, ale no samozrejme bol to iba
optimisticky predpoklad. ono totiz jeden provider pouziva staticky arp
na svojich endpointoch a moj sikovny bratranec si myslel ze kabel je jak
hadica, ze mu staci hub a fici. No tak som ho musel schladit a potom som
cestou domov spekuloval nad takouto hovadinou.

:-)

d' za odpoved'