[linux] dve mac na jednej broadcast domene

Pátek Leden 28 16:52:32 CET 2005

On 28.01 12:43, Michal Toth wrote:
> co sa stane, ked pichnem do jednej broadcast ethernetovej domeny dve
> sietovky s rovankou MAC adresou? Mna napada, ze teoreticky nic, jedine
> ze pokial by boli pouzite switche, tak sa im budu srat tabulky, ale v
> tomto specialnom pripade tam switch neni, takze?

pokial je tam hub tak sa nic zvlastne nedeje :) akurat ti vsetky pakety budu
prichadzat na obe karty (kazda si bude mysliet ze to je pre nu)

ethernet to zvladne ale nie som si isty, co ti na toto povedia vyssie
protokoly. IP by to mal zvladnut

> vlastne napadol ma prave este taky scenar, ze by oba IP stacky mali
> otvoreny napr. tcp spojenie s tym istym remote hostom z rovnakeho source
> portu, to by asi ten tcp spoj dost trpel ze?

kazdy z IP stackov bude mat odlisnu vlastnu IP, a masiny si teda ethernet
framy preberu, a tie co im nepatria, zahodia.

Nakoniec, uz som bol parkrat pichnuty do wi-fi siete na cudziu mac adresu
:)
I drive way too fast to worry about cholesterol.