[linux] Automaticke vypnutie

Lubomir Host rajo na platon.sk
Sobota Leden 29 18:01:25 CET 2005

On Sat, Jan 29, 2005 at 05:36:19PM +0100, rrudolf na zem.sk wrote:
> Zdravim.
> Mam Man 10.1 official. Problem je v tom ze po prikaze na vypnutie PC, my
> vsetko prebehne v poriadku ale na miesto uplneho vypnutia PC mi vypise
> "power down" a zostane stat. Musim ho vzdy manualne vypnut. Urcite je to
> len nejaka hlupost. V Man 10.0 sa pekne vypinal sam.  Dik za kazdu radu.

Nahraj do jadra modul apm. Najprv skus rucne zadat prikaz 'modprobe apm'
a skus ho vypnut. Ak to spravi dobre, tak si modul apm pridaj do
/etc/modules alebo kde je zoznam modulov, ktore sa nahravaju do jadra.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/