[linux] Automaticke vypnutie

Sobota Leden 29 18:54:12 CET 2005

29. januára 2005 o 18:01, Lubomir Host píše:

> Nahraj do jadra modul apm. Najprv skus rucne zadat prikaz 'modprobe apm'

to asi tazko, pretoze mandrakelinux vo svojich jadrach pouziva apm
zakompilovane priamo, nie ako modul.. okrem toho, ak si myslel na
CONFIG_APM_REAL_MODE_POWER_OFF, tak to sa nepouziva vobec..

spravne riesenie v tomto pripade by malo byt vypnutie lokalneho apic, co
sa da dosiahnut pomocou parametra nolapic pre kernel.

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://phuture.sk