[linux] Automaticke vypnutie

Neděle Leden 30 10:49:04 CET 2005

On 29.01 18:01, Lubomir Host wrote:
> Nahraj do jadra modul apm. Najprv skus rucne zadat prikaz 'modprobe apm'
> a skus ho vypnut. Ak to spravi dobre, tak si modul apm pridaj do
> /etc/modules alebo kde je zoznam modulov, ktore sa nahravaju do jadra.

mozno by stalo za pokus miesto APM pouzit ACPI, ktore okrem ineho dokaze
taku srandu ako stlacenim power buttonu vyvolat korektny shutdown.

ale ako prve by som si v hlaskach kernelu zistil ci sa pouzil APIC alebo
APM nech viem ci idem spravnym smerom...

Alebo skusil co poradil Phuture...
There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
allows you to install Windows.   -- Matthew D. Fuller