[linux] Automaticke vypnutie

Marek Soha konfery na snet.sk
Neděle Leden 30 11:08:56 CET 2005

Cau.

Skus pouzit namiesto "halt" prikaz "init 0". Niekedy to pomaha,inokedy
nie...Napriklad na mojom notebooku sa Fedora Core 2 vypina iba pomocou
"init 0" ked pouzijem "halt" tak musim pouzit manualny vypinac ;)

Pekny den.

rrudolf, dňa 29. januára 2005 o 17:36:19 ste napísali:
rzs> Zdravim.
rzs> Mam Man 10.1 official. Problem je v tom ze po prikaze na vypnutie PC, my
rzs> vsetko prebehne v poriadku ale na miesto uplneho vypnutia PC mi vypise
rzs> "power down" a zostane stat. Musim ho vzdy manualne vypnut. Urcite je to
rzs> len nejaka hlupost. V Man 10.0 sa pekne vypinal sam.  Dik za kazdu radu.

rzs> _______________________________________________
rzs> Prehladavanie archivu: http://search.lists.linux.sk
rzs> Meta FAQ: http://faq.lists.linux.sk

---------------=[**]=-----------------