[linux] slackware => debian

Lubomir Host rajo na platon.sk
Neděle Leden 30 16:29:43 CET 2005

On Sun, Jan 30, 2005 at 02:47:56PM +0100, sverre wrote:
> [...]

Zrus docasne swap na tom serveri, pomocou debootstrap si do tej povodne
swapovej particie nainstaluj zaklad debiana, daj natiahnut jadro z novej
particie a rebootni. A uvidis, co to spravi. ;-)

Inac by to nemal byt problem, kedze sme s kamosom pomocou depinquinatora
preinstalovalo zle nainstalovaneho Debiana FreeBSDckom (kamos je BSDckar
;-)). Bez fyzickeho pristupu k serveru, kedze to bol server hostovany
niekde v Nemecku.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/