[linux] Automaticke vypnutie

Matus UHLAR - fantomas uhlar na fantomas.sk
Pondělí Leden 31 08:03:50 CET 2005

On 30.01 11:08, Marek Soha wrote:
> Skus pouzit namiesto "halt" prikaz "init 0". Niekedy to pomaha,inokedy
> nie...Napriklad na mojom notebooku sa Fedora Core 2 vypina iba pomocou
> "init 0" ked pouzijem "halt" tak musim pouzit manualny vypinac ;)

divne, ja vidim v man stranke toto (debian):

If  halt or reboot is called when the system is not in runlevel 0 or 6,
in other words when it's running normally,  shutdown  will  be invoked
instead  (with  the  -h  or -r flag). For more info see the shutdown(8)
manpage.

z tiez toto:

-p     When halting the system, do a poweroff. This is the default when
       halt is called as poweroff.

nuz a "init 0" na konci svojej cesty vola poweroff, zavisi to vsak od
/etc/default/halt:

# Default behaviour of shutdown -h / halt. Set to "halt" or "poweroff".
HALT=poweroff

> rzs> Zdravim.

prosim ta odsadzaj text niecim normalnym, toto sa neda bohvieako
reformatovat...

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
safety deserve neither liberty nor safety. -- Benjamin Franklin, 1759