[linux] Keby tak Linux vedel toto...

Michal Toth michal.toth na fm.uniba.sk
Pondělí Leden 31 09:48:49 CET 2005

hmm, ja by som si dovolil tvrdit, ze je to mrhanie vykonom pouzivat aj
raid aj LVM - teda pokial nehovorime o hw raide priamo na radici - vtedy
sa s tym da suhlasit. Ale inak by som sa obmedzil cisto na LVM ktore je
vie disky aj mirrorovat aj stripovat. A vymena disku je tiez
bezproblemova, len treba po vymene este pouzit par LVM prikazov aby sa
ten novy disk s tymi ostatnymi skamaratil.