[linux] Dva Samba file servery

Mike mike na spinet.sk
Pondělí Leden 31 16:59:38 CET 2005

Zdravim

Mam jeden file server so Sambou a k tomu par windowsackych masin v
domene. Chcel by som k tomu pridat druhy file server, tak aby tento
druhy server pouzival mena a hesla pouzivatelov z hlavneho servera. Da
sa to nejako jednoducho spravit ?

Ide mi iba o zdielanie suborov, tak aby boli viditelne z Windows, nie o
prihlasenie sa a lokalnu pracu na serveri (ssh/telnet), preto sa mi
nechce vytvarat vsetky uzivatelske konta znovu.Nemam zatial ani ziaden
LDAP alebo nieco podobne.

Nasiel som si v manuale k Sambe:

security = domain
password server = mojserver

ale zrejme treba nastavit este nieco,lebo jedine co dostanem je v
messages ked sa z Windows na druhy server skusim prihlasit je nieco typu:

Jan 31 16:38:15 SERVER2 smbd[23619]: [2005/01/31 16:38:15, 0]
auth/auth_util.c:make_server_info_info3(1134)
Jan 31 16:38:15 SERVER2 smbd[23619]:   make_server_info_info3:
pdb_init_sam failed!

a netusim co to ma byt.

Dik za radu.

Mike