[linux] Aky webmail pre skolu?

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Středa Červenec 6 08:43:59 CEST 2005

On Wed, Jul 06, 2005 at 08:27:21AM +0200, mior wrote:
> Zdravim,
>
> pouzivame v skole Linux s postfixom, ale chceli by sme , aby ziaci nepouzivali
> klasicke postove programy, ale sa pripajali cez web.
>
> aky typ webmailu by ste doporucovali do skolskeho prostredia?
>
> (Fedora3 + Postfix)

Fedora Core 3 ma v sebe priamo Squirrelmail, ktory vyzera byt velmi dobry.
Vyzera jednoducho a ma moznost instalovania pluginov, ktorych je
dostupnych spusta. Tymi mozes jeho moznosti znacne rozsirit.

Ja ale pouzivam v skole (univerzita) horde/imp. Hlavne IMP 4.0 je velmi
pekny, ma moznosti pouzivatelskej konfiguracie (kazdy pouzivatel si v nom
moze nastavit svoje vlastne preferovane moznosti).

		SAL