[linux] asterisk a ericsson dialog 4422/4425

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Červenec 6 10:40:43 CEST 2005

Ahoj,

> caute pani,

teda, nie ze by som bol nejak moc extra "dama", ale snad tu aj nejake su
:).

> nepodarilo sa nahodou niekomu rozchodit asterisk s ericssonackymi
> telefonmi dialog 4422/4425 ?
> na webe som nasiel jeden jediny odkaz a aj ten bol negativny. telefony
> podporuju h323, ale nejak sa mi ich nedari ani len prihlasit voci
> gatekeeperu...

nemam s tym skusenosti, ale vacsinou, ked je problem s h323, tak nemas
podporovany kodek. Napriklad G.729 je patentovany a treba ho stiahnut z
http://store.yahoo.com/asteriskpbx/asteriskg729.html (stoji tusim $10).

Pytal som sa na asterisk mailing liste, ze ci nie je open-source
implementacia, kym tu este nemame tie patenty. Este dve hodky :).

 J.