[linux] Aky webmail pre skolu?

Peter Luciak peter.luciak na education.sk
Středa Červenec 6 11:34:10 CEST 2005

On Wed, Jul 06, 2005 at 11:31:22AM +0200, mior wrote:
> Myslel som nieco velmi jednoduche, primitivne, lahko konfigurovatelne, aby
> spravu a instalaciu zvládali aj spravcovia z radov studentov a aby to
> zvladalo POP3...

	Jeden z najjednoduchsich je IlohaMail. Inak co sa tyka customizacie
prostredia, tak s tym by som velmi neratal, vecsina ludi na take veci
kasle. Skor by som sa pohral s rozumnym nastavenim defaultneho prostredia,
aby vsetko fungovalo "out of the box" a aby to aj nejak vyzeralo ;)

P.
--
Peter Luciak <peter.luciak na education.sk>
Education, s.r.o.