OT: Re: [linux] Sw patenety zameitnut 95% halsov EP!!!!!!!!

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Středa Červenec 6 16:58:20 CEST 2005

On Wed, Jul 06, 2005 at 02:22:16PM +0200, peto wrote:
> In brief The European Parliament has voted by a massive majority to
> reject the software patents directive, formally known as the Directive
> on the Patentability of Computer Implemented Inventions. The vote to
> scrap the bill was passed by a margin of 648(95,3% minule 97%) votes to
> 14(2,1%), with 18(2,6%) abstentions.
> viac na
> http://www.theregister.com/2005/07/06/eu_bins_swpat/

Potesi srdce kazdeho buduceho studenta informatiky, ked zisti, ze nebude
musiet platit licencny poplatok za to, co sam napise, vyuzijuc pri tom
veci naucene v skole. Dufam, ze v buducnosti sa takychto zakonov uz obavat
nebudeme musiet.

Minimalne za moju osobu (ale isto budem hovorit za viacerych) sa chcem
podakovat vsetkym, ktori tlacili na europoslancov, aby tento navrh
nepodporili. Velka vdaka vam vsetkym:-)

	Milan Plzik

P.S.: btw, neviete, ako hlasovali slovenski europoslanci? A kto boli ti
'skalni' privrzenci patentov? To uz len tak zo zvedavosti.