[linux] NVIDIA ovladace - cierna obrazovka

Marek Sopko avatar na host.sk
Pátek Červenec 8 08:00:10 CEST 2005

zdravim,

mam tusim neprekonatelny problem, no mozno mi niekto pomoze:

mam Fedora Core4 + graf. kartu nVidia GF5900XT

po instalacii FC4 bol system 100% funkcny...

ked som chcel nainstalovat najnovsi ovladac graf. karty,
vsetko prebehlo bez problemov, nikde ziadne chyby,
avsak po 'startx' iba cierna obrazovka...

presiel som mnozstvo odkazov na
http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=50254&page=3&pp=15
kde popisuju presne tento problem, avsak nikto nema konkretne riesenie...

mam to brat teda tak, ze na LINUX sa nedaju nainstalovat
nVidia ovladace??????, a ze tam nie je mozne spustit akceleraciu????????????

poradi mi niekto???????

velmi pekne dakujem...