[linux] NVIDIA ovladace - cierna obrazovka

Ladislav Kaderjak laco na unicom.sk
Pátek Červenec 8 08:59:25 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> to rozhodne nie. Mne na debiane funguju nvidia ovladace uz roky.
> Kde si vzal pocit ze LINUX je to iste ako Fedore Core 4?

to znelo trochu akoze to na FC4 nejde, ale mozem potvrdit, ze aj mne
funguju nvidia ovladace uz roky a teraz aj na FC4, iba grafiku mam inu.

nVidia Corporation NV11 [GeForce2 MX/MX 400] (rev b2) (prog-if 00 [VGA])
2.6.12-1.1387_FC4
NVIDIA-Linux-x86-1.0-7667-pkg1.run

--
laco na unicom.sk Ladislav Kaderjak