[linux] NVIDIA ovladace - cierna obrazovka

Marek Sopko avatar na host.sk
Pátek Červenec 8 10:57:31 CEST 2005

velmi pekne dakujem za odpoved...

postupoval som presne podla navodu, po instalacii
ovladaca 7667 som nakonfiguroval aj xorg.conf

nikde ziadna chyba, vsetko 100% OK, dokonca v inst. helpe
nvidie je, ze mam pre FC4 doplnit do grub.conf 'selinux=0'
aj to som urobil a stale nic...

po starte 'startx' vypise iba XIO: fatal IO error 104
a zostane cierna obrazovka...

podrobne som si precital www.nvnews.net
a zistil, ze tento problem ma velmi vela ludi...
nikto vsak nevie ako to riesit...

ostatny moji kolegovia maju ATI a bez problemov...

som zarity LINUXak takze na WIN nepomyslam, ale
trapi ma, ze nemozem vyuzit graf. kartu v LINUXe naplno...

chcel by som to vyriesit, mate nejake navrhy????

dakujem...