[linux] Aky webmail pre skolu?

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Červenec 8 13:30:36 CEST 2005

On Wed, Jul 06, 2005 at 08:43:59AM +0200, Ing. Jan ONDREJ wrote:

> Fedora Core 3 ma v sebe priamo Squirrelmail, ktory vyzera byt velmi dobry.
> Vyzera jednoducho a ma moznost instalovania pluginov, ktorych je
> dostupnych spusta. Tymi mozes jeho moznosti znacne rozsirit.
>
> Ja ale pouzivam v skole (univerzita) horde/imp. Hlavne IMP 4.0 je velmi
> pekny, ma moznosti pouzivatelskej konfiguracie (kazdy pouzivatel si v nom
> moze nastavit svoje vlastne preferovane moznosti).

svoje vlastnosti si moze nastavit aj v SquirrelMail-i ;-)

ja odporucam SquirrelMail ...

ak sa predsa len rozhodnes pre nejaky iny, tak na serveri by si mal
jednoznacne pouzivat Maildir, a nie mbox

IMAP server Courier-IMAP a k tomu mozno aj Courier-POP3 (samozrejme oba SSL)

osobne som instaloval webmail SquirrelMail kvoli tomu, ze casto maju
pouzivatelia problemy s citanim posty ... zavedenim SquirrelMail-u sa da
jednoznacne zistit, ci je problem na serveri (napr. zle heslo), alebo je
problem v nastaveni postoveho klienta pouzivatela

5o   Peter.Mann at tuke.sk