[linux] Aky webmail pre skolu?

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Červenec 8 13:39:28 CEST 2005

On Fri, Jul 08, 2005 at 01:30:36PM +0200, Peter Mann wrote:

> svoje vlastnosti si moze nastavit aj v SquirrelMail-i ;-)
>
> ja odporucam SquirrelMail ...

A hlavne ked pouziva Fedoru, tak to ma priamo v systeme nakonfigurovane.
Zakladne veci by mali fungovat hned po nainstalovani prislusneho balika.

> ak sa predsa len rozhodnes pre nejaky iny, tak na serveri by si mal
> jednoznacne pouzivat Maildir, a nie mbox
>
> IMAP server Courier-IMAP a k tomu mozno aj Courier-POP3 (samozrejme oba SSL)

Nuz na Fedore doporucujem radsej dovecot. Je opat priamo v systeme
a urcite bude mat menej problemov s instalaciou ako s inym IMAP/POP3
klientom. Podporuje vsetko co potrebujes: SSL, Maildir, chroot, ...

Opat funguje pomerne slusne v zakladnej konfiguracii, je dobre
si to ale skontrolovat.

		SAL