[linux] NVIDIA ovladace - cierna obrazovka

Michal Pronay michal na pronay.sk
Sobota Červenec 9 10:23:31 CEST 2005

Zdravim,

najprv sa treba uistit, ze je naladovany nvidia modul

lsmod | grep nvidia

-
nvidia               3706916  12
agpgart                28880  2 intel_agp,nvidia
-

Potom treba pozriet /etc/X11/xorg.conf, konkretne sekciu device

-
        Driver      "nvidia"
-

Ak je toto vsetko splnene a aj tak to nejde, tak do /etc/modprobe.conf pridat
toto:

-
options nvidia NVreg_EnableAGPSBA=0 NVreg_EnableAGPFW=0
-

Poprosim este relevantnu cast /var/log/Xorg.log, ked to nepojde ....

M.