[linux] Aky IMAP?

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Sobota Červenec 9 15:16:04 CEST 2005

On Sat, Jul 09, 2005 at 03:12:58PM +0200, mior wrote:
> Zdravim,
>
> aby som mohol sprevadzkovat Webmail, chcem sprevadzkovat najprv IMAP.
> Vo Fedora Core 3 je k dispoziici cyrus-imap a dovecot.
> Ktory je lepsi?
>
> Ked som spustil cyrus, tak som sa sice telnetom pripojil (na port 110 aj 143),
> ale po overeni menom a heslom povedal, ze heslo je zle...
> (Pouzil som linuxove heslo...)

Cyrus ma uplne iny format mailov ako vsetky ostatne. Nieje kompatibilny
ani s maildir ani s mailboxom, musis jednotlive schranky konvertovat.
Potom moze nastat problem, ze to neotvoris v programoch, ktore nepoznaju
jeho format schranok.

Myslim, ze Cyrus sa hodi len pre velke servre, pretoze by mal mat velmi
vysoky vykon. Pre maly server sa nehodi, pretoze ma zlozite schranky.

> Ked som spustil dovecot, tak som sa telnetom ani neprihlasil....

A urcite si ho spustil? Pozrel si sa na konfiguraciu? Nemas v nom vypnuty
pop3 alebo imap (mozno je zapnuta len jeho SSL podpora).

	SAL