[linux] Dovecot

Andrej Kacian andrej na kacian.sk
Neděle Červenec 10 17:33:50 CEST 2005

On Sun, 10 Jul 2005 12:34:06 +0200
Juraj Bednar <juraj na bednar.sk> wrote:

> nie. webmail sa (idealne) pripaja na imap server. skus horde alebo
> squirrelmail.

K tomu horde, akurat vcera som skusal instalovat horde 3 (3.0.4), a oproti
dvojke to ma velmi prijemne vylepsene rozhranie, aj co sa tyka konfiguracie,
aj bezneho pouzivania. Aj ked, pre to vyuzitie, co si napisal (jednoduchy
webmail pre ziakov) to bude asi zbytocne silny nastroj, ale ak by nahodou
chceli mat k webmailu kalendar, adresar, todo list, pripadne milion dalsich
rozsireni, je horde idealne. Pochybujem ale, ze by si do webkalendara davali
napr. cely rozvrh. :)

--
Andrej Kacian <andrej at kacian dot sk>