[linux] Procesy v stave "D", tvrdy restart na dialku

Marek Podmaka marki na onee.sk
Úterý Červenec 12 12:13:21 CEST 2005

Hi!

  no ja mam teraz podobny problem... nejako mi v serveri zblbol IDE
  disk na zalohovanie (nieco s DMA), tak to teraz stale hadze hda lost
  interrupt a kazdy proces ktory s tym diskom chce nieco robit (ls,
  hdparm) proste "zmrzne" - tiez je v stave "D". Skusal som aj umount
  a aj ten tam stale visi - z toho usudzujem, ze dialkovy restart by
  asi nedopadol dobre... Inac server fici v pohode, akurat load
  vybehol na nejakych 20 (asi kvoli tomu ze par procesov caka na ten
  disk).

  Da sa v takejto situacii nieco robit? (debian sarge, kernel 2.6)

--
 bYE, Marki