[linux] Procesy v stave "D", tvrdy restart na dialku

Úterý Červenec 12 15:54:35 CEST 2005

On 12.07 12:22, Marek Podmaka wrote:
>   Problem je iba v nastaveni, je to HP Proliant a asi ma nejaky divny
>   IDE radic, lebo normalne nastavene DMA nefunguje - treba cez hdparm
>   -X a asi som si zle pamatal to cislo :) lebo predtym to skoro rok
>   ficalo v pohode.

a si si isty ze nie prave hranie sa s DMA takymto sposobom sposobuje taketo
problemy? aky je to stary HW? mozno by novsi kernel so spravnym IDE
ovladacom pomohol...

>   Presne. Load je sice vysoky, ale system ide v pohode rychlo.

load mava niekedy malu vypovednu hodnotu...

On the other hand, you have different fingers.