[linux] flash vs. tvtime

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Středa Červenec 13 07:23:51 CEST 2005

On Tue, Jul 12, 2005 at 10:57:05PM +0200, tyzenhaus wrote:
> zdravim,
>
> pouzivam  na pozeranie TV tvtime (FC4),  ked sa mi na nejakej stranke v
> prehliadaci (firefox) prehrava macromedia flash animacia, v tvtime
> vypadava obraz, praska zvuk, hoci vytazenie procesora nepresahuje 50
> percent. Cim by to mohlo byt, je to rusenie signalu obrazovkou,  alebo
> skor  problem  v softwari?   V tvtime zvuk praska  aj napr. ked mam v
> konzole mc a len sipkami sa pohybujem po polozkach, tak si myslim ze je
> to  jednoducho rusenie signalu, ale  v pripade flash je to  rusenie
> [...]

Mozno je to nejaky konflikt IRQ alebo DMA. Skus presunut IRQ v BIOSe,
popripade ak tuto moznost nema, tak presun PCI kartu televizie
do ineho slotu (niektore BIOSy prideluju IRQ podla pozicie).

Ak to nepomoze, skus upgradovat ovladac pre TV kartu a popripade
skus, ci to robi aj iny program (napr. xawtv).

		SAL