[linux] OT: Java Console vo Firefoxe

Oskar Stolc oskar na stolc.sk
Středa Červenec 13 12:08:09 CEST 2005

Cau,

> 	On asi myslel Javu, nie Javascript. Povodna otazka sa da zodpovedat za
> 10 sekund pomocou google "firefox java console" a URL
>
> https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&id=141

Da sa zodpovedat za 10 sekund, ak mas nainstalovanu verziu Firefoxu
1.0.4 a viac alebo pouzivas distribuciu inu ako Ubuntu, inak sa ti ta
stranka nezobrazi a presmeruje ta na "Latest Update of Firefox Now
Available"

http://www.mozilla.org/products/firefox/upgrade/?application=firefox&id=141

kde okrem ineho pisu:

... You appear to be using the Firefox package provided by Ubuntu Linux.
Ubuntu distributed a new version of Firefox which contains the security
fixes from Firefox 1.0.4, however, they did not update the version
number...

A maju pravdu na tej stranke, pouzivam Ubuntu, firefox sa tvari, ze ma
verziu 1.0.2, ktora este extensions instalovat nedokaze... Preto to
presmerovanie...

Tak sa stalo, ze namiesto 10s hladania som travil na googli trochu viac
a nakoniec som nic nenasiel, tak som sa opytal konfery...

> Ale neskusal som to, tak snad to funguje ;)

Vyskusam, akonahle zistim, ako to extension nanutit do Firefoxu, ktory
je sice 1.0.4, ale tvari sa ako 1.0.2.

Vdaka za link,

Oskar