[linux] OT: Java Console vo Firefoxe

Peter Luciak peter.luciak na education.sk
Středa Červenec 13 12:12:22 CEST 2005

On Wed, Jul 13, 2005 at 12:08:09PM +0200, Oskar Stolc wrote:
> ... You appear to be using the Firefox package provided by Ubuntu Linux.
> Ubuntu distributed a new version of Firefox which contains the security
> fixes from Firefox 1.0.4, however, they did not update the version
> number...
>
> A maju pravdu na tej stranke, pouzivam Ubuntu, firefox sa tvari, ze ma
> verziu 1.0.2, ktora este extensions instalovat nedokaze... Preto to
> presmerovanie...

	Aha, to vyzera na bugreport pre Ubuntu ak to este nebolo reportovane.
Inak na tej stranke tvrdia ze "Requires: Firefox: 1.0 - 1.0+" a da sa
stiahnut priamo z

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/extensions/open_java_console/open_java_console-0.7.1-fx.xpi

alebo priamo z autorovie homepage

http://216.55.161.203/theonekea/javaconsole/

caf
P.
--
Peter Luciak <peter.luciak na education.sk>
Education, s.r.o.