[linux] routovanie

Juraj Lison juraj.lison na gmail.com
Čtvrtek Červenec 14 13:04:55 CEST 2005

Ma to svoju logiku ale nefunguje to. Ono aj pred touto upravou ked som
nastavil staticku gateway tak mi pripojenie z vnutornej siete
fungovalo.

Ked si ale dumpujem vonkajsie interfejsi eth0 a eth2 tak sa tam
neobjavi ziaden paket, ani poziadavka na spojenie odomna vonku. Takze
problem je este niekde skor... ale aj tak diky za ochotu pomoct