[linux] routovanie

Čtvrtek Červenec 14 13:10:48 CEST 2005

On 14.07 13:04, Juraj Lison wrote:
> Ma to svoju logiku ale nefunguje to. Ono aj pred touto upravou ked som
> nastavil staticku gateway tak mi pripojenie z vnutornej siete
> fungovalo.
>
> Ked si ale dumpujem vonkajsie interfejsi eth0 a eth2 tak sa tam
> neobjavi ziaden paket, ani poziadavka na spojenie odomna vonku. Takze
> problem je este niekde skor... ale aj tak diky za ochotu pomoct

mimochodom o co ti vlastne ide? Ak potrebujes backup linku, nezda sa ti
lepsie zaplatit si jedneho drahsieho providera ktory ti ju poskytne?
Poskytne ti _vlastne_ IP adresy (a nie 10.* ani 192.168.*) a nebudes sa
musiet hrat s niecim takymto.

Na to aby si mohol naozaj efektivne vyuzivat dve nezavisle linky, potrebujes
aj tak informacie ktore ti mensi provideri neposkytnu (napriklad BGP tabulky
od oboch) a mozes skoncit tak ze siet ktora je blizsie k providerovi A budes
routovat cez providera B a naopak...

He who laughs last thinks slowest.