[linux] routovanie

Čtvrtek Červenec 14 13:58:49 CEST 2005

On 14.07 13:50, Peter Surda wrote:

> To akosi nedava zmysel, lebo ked ma problem provajder tak potom nefunguje linka
> ani jedna.

To zalezi hlavne na tom providerovi, treba sa spytat. Ide o to, kto ti vie
dat ake garancie. Osobne by som necakal vela od providerov ktori nevedia
poskytnut ani verejne IP adresy (nic v zlom).

Samozrejme, ak si to _chce_ niekto bastlit sam, nech sa paci. Mne islo skor
o to ci sa neda dosiahnut ten isty (alebo lepsi) efekt za porovnatelne
peniaze pri mensej namahe.
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines.