[linux] NVIDIA ovladace - cierna obrazovka - PROBLEM VYRIESENY!!!

Marek Sopko avatar na host.sk
Pátek Červenec 15 08:58:03 CEST 2005

po neuspesnom tyzdnovom prekonfigurovavani vsetkych moznych konfiguracnych suborov,
zbytocnej instalacii roznych verzii NVIDIA ovladacov, umornom prehladani 100-viek stranok
ohladom problemov s instalaciou NVIDIA ovladaca a aplikovani vsetkych
moznych rad od ludi s podobnym problemom som problem vyriesil,
a to tym najjednoduchsim sposobom:

zalohoval som vsetky osobne udaje a kompletne preinstaloval
linux s tym, ze pocas instalacie som zvolil SELINUX=DISABLE,
po naslednej instalacii NVIDIA ovladaca sa vsetko rozbehlo
bez akychkolvek problemov...

moja konfiguracia:
MSI K8N NEO3
MSI GF5900XT