[linux] Dovecot

Roman Fordinal fordinal na webcom.sk
Pondělí Červenec 11 11:02:43 CEST 2005

Dňa Nedeľa 10 Júl 2005 11:39 Juraj Bednar napísal:
> Ahoj,

> nie... u mna v debiane na nahradenie staci spravit:
>
> apt-get install dovecot
>
> (to automaticky odmazne ipop3d a uw-imap).
>
> a potom zeditovat /etc/dovecot/dovecot.conf a pridat vsetky protokoly do
> protocols =
>
> (z komentara riadok nad tym).
>
> Inak s dovecotom uplna spokojnost.

suhlas, dovecot je absolutne spolahlivy, rychly, flexibilny,
dokaze ho zkonfigurovat na zaciatku aj decko a ...
proste dovecot rulez.

--
Roman Fordinal
project manager

~    * 421 905 400 016
~    * fordinal na webcom.sk <mailto:fordinal na webcom.sk>
~    * MOB: fordinal-pda na webcom.sk <mailto:fordinal-pda na webcom.sk>
~    * drobneho 27, 841 01 bratislava
~    * http://www.webcom.sk