[linux] ktoru dosku so SATA?

Mike mike na spinet.sk
Pondělí Červenec 18 00:53:41 CEST 2005

Filoména wrote:

> Kúpil som dosku Sata LSR K7N2 delta2 , procesor 2,6GB sempron , DDRAM
> 256 dve dual , VGA Ge force 5700 ,  Kúpil org.cd Win 98.Do pc Win98
> nepodarilo nainstalovať.Taktiež Linux Mandrak 10 krotú som si požičal na
> odskúšanie sa mi nepodarilo inštalovať do pc.
>
> Prosím Vás napíšte alebo zavolajte mi či je to doskou sata alebo
> inštalácia linuxu alebo win98 je možná alebo ja to neviem.
>
> Peter z Handlovej 0905/461075

Zdar,

Predpokladam ze ide o dosku MSI K7N2 Delta2-LSR (MS-6570E)
Neviem ako funguje s  MDK 10, asi je na original instalacnom CD trochu
stara verzia linuxoveho jadra. Skusil by som pouzit MDK 10.1, Fedoru 4
alebo inu novsiu distribuciu. S novsim jadrom by mala tato doska v
pohode ist, akurat by som vypol SATA RAID v BIOSe.

[OT]
Co sa tyka Windows 98, na takejto zostave je to tyranie zeleza. V kazdom
pripade musis nastavit v BIOSe SATA radic do kompatibilneho rezimu,
vtedy mozes mat 2 SATA disky a 2 PATA disky na primarnom kanali. Tiez
musis mat ovladace k doske pre Windows 98.
[/OT]

Mike

P.S.  A oprav si klavesnicu... vypadavaju ti pismena, niekde dokonca
cele slova :)