[linux] Fetchmail a seznam.cz

Pátek Červenec 22 11:41:42 CEST 2005

On 22.07 10:36, Marek Zima wrote:
> Caute borci,
>
> 	objavil som takyto problem s fetchmail (6.2.5).
>
> Stahujem postu fetchmailom pre domenu (mojadomena.sk) z domenoveho kosa od
> providera ... Vsetko krasne chodi, uno tuti :)
> Ale ak postu posle jeden chlapik zo seznam.cz tak fetchmail da do hlavicky
> mailu toto:
> lokalnemu menu
> a samozrejme, ze mail sa doruci mne ako adminovi ;(
> pritom mail bo poslany na meno na mojadomena.sk!!!!
>
> Seznam.cz este do hlavicky da toto:
>
> Stretli ste sa s tym?
> Lebo pre mna je to momentalne riadna haluska ;(

haluska je to, ze pouzivas pochybne hlavicky na zistenie, komu ma posta
realne prist.

Na taketo ucely sa pouziva vacsinou hlavicka X-Envelope-To:, do ktorej
delivery program na serveri zvykne ukladat recipientov, pretoze na ine
hlavicky sa nemozno spolahnut.
Takze si pozri co mas v X-Envelope-To: a ak tam nie je, poziadaj providera
nech ho tam dodava.

Support bacteria - they're the only culture some people have.