[linux] Fetchmail a seznam.cz

Marek Zima marek.zima na zimas.sk
Pátek Červenec 22 12:17:04 CEST 2005

Dňa Pi 22. Júl 2005 11:41 Matus UHLAR - fantomas napísal:
> haluska je to, ze pouzivas pochybne hlavicky na zistenie, komu ma posta
> realne prist.

Ja nepouzivam ziadne pochybne hlavicky, moj server este ani nestihol nic
urobit ... lebo sa prave spustil fetchmail, ktory to taha ...
Tie hlavicky tam dava seznam.cz ... pozri moje predosle maily, kde je aj vypis
z logu fetchmailu ...
Ak fetchmail pri standarnej konfiguracii cita nieco co nema ... tak mi to
napis. Ja som vravel, ze z 10 roznych zdrojov to funguje dobre akurat to
nejde z 11teho zdroja a to je seznam.cz

> Na taketo ucely sa pouziva vacsinou hlavicka X-Envelope-To:, do ktorej
> delivery program na serveri zvykne ukladat recipientov, pretoze na ine
> hlavicky sa nemozno spolahnut.
> Takze si pozri co mas v X-Envelope-To: a ak tam nie je, poziadaj providera
> nech ho tam dodava.
Pozeram hlavicku mailu od teba a tiez nikde nevidim X-Envelope-To:  :(
(Mozno ju niekto po ceste vymazal ;) )

Marek.