[linux] gnokiirc

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Pátek Červenec 22 12:18:48 CEST 2005

On Fri, Jul 22, 2005 at 12:07:26PM +0200, Pavol Lajciak wrote:
> Ahoj,

> Pomohlo.

> Dole je vypis  vypis sdptool browse 00:02:EE:0E:87:B6.
> Ktory service mam pouzit? COM1? V mojom pripade Channel 3?

No u teba asi ten COM1, u mna je to tusim nejake "PC Suite" kanal. :-)
Az tak velmi sa v tom nevyznam, len sa mi to rozbehlo. wammu cislo
kanala nepotrebuje. :-)

> Ako zaradenia sparujem pod linuxom?

Ja ich parujem cez mobil. Na mobile dam hladat zariadenia a ked mi ho najde,
tak len dam sparovat. Parovaci kod sa mi v gnome zvykne automaticky zobrazit
(Fedora Core 3+).

Popripade si nastav bluetooth tak, aby ten pin bol fixny (neviem presne
ako).

		SAL