[linux] Fetchmail a seznam.cz

Pátek Červenec 22 13:51:56 CEST 2005

On 22.07 12:44, Ing. Marek Zima wrote:
> Kde tu spracovava fetchmail nejaku hlavicku X- ?:

ked mu to nastavis.

> fetchmail: analýza riadku Received:
>         by olymp.go.seznam.cz with HTTP
>         for rastocima na seznam.cz;
>         Fri, 22 Jul 2005 10:41:21 +0200 (CEST)
> fetchmail: riadok akceptovaný, olymp.go.seznam.cz je alias poštového servra
> fetchmail: nájdená adresa Received `rastocima na seznam.cz'
> fetchmail: žiadne lokálne zhody, posielam na root

to je prave problem, fetchmail prehladava kopu hlaviciek na moznych
prijemcov, co sposobuje ze su maily dorucovane niekomu komu by t dorucene
nemaju.

> odosielatel bol jeden, prijemca bol IBA jeden, takze ziadne dorucovanie pre
> viacerych prijemcov.

tym si nemozes byt isty kym nevidis obalku posty. V obalke mozu byt aj
adresy ktore v hlavickach nie su a naopak.

> Napis mi ako mam spravne nakonfirgurovat fetchmail, ako mu povedat, rad sa
> poucim ....

takze do tretice:

poziadaj svojho providera aby prijemcov mailov z obalky zapisoval do
hlavicky X-Envelope-To:

potom nakonfiguruj fetchmail tak aby pouzival prave a iba tuto hlavicky na
zistenie, komu ma postu dorucit.
Fucking windows! Bring Bill Gates! (Southpark the movie)