[linux] tagging v mutte

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Červenec 23 19:27:38 CEST 2005

Ahojte,

   obcas pouzivam na niektore konferencie (vacsinou na take, do ktorych
   sa prihlasim, nieco sa opytam a po chvili sa zase odhlasim) gmail.
   Paci sa mi ficurka, ze mozem pridat niektoremu threadu "hviezdicku" a
   potom s tymito threadmi (vratane novych odpovedi, co k nim pridu)
   pracovat inak. Hlavne fajn ficurka je oznacit vsetky
   "neohviezdickovane" maily a tie potom zmazat. Tak mozem preletiet
   celu konferenciu, co ma zaujima oznacit a pripadne nechat tak a
   zvysok zmazat. Ked budem mat cas, tak sa k tomu threadu vratim
   (vratane vsetkych odpovedi nan, ktore pridu aj neskor).

   Netusite, ci je take nejake podobne riesenie, ktore by mi toto
   umoznovalo aj pre mutt? Tagovanie cez t alebo podla regulernych
   vyrazov ovladam, ale to mi neostane, ked mutt ukoncim a okrem toho to
   nefunguje tak pekne na cele thready.

   Nejake napady?

     Juraj.

--