OT: muttng (Was: Re: [linux] tagging v mutte)

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Červenec 26 18:35:11 CEST 2005

On Sat, Jul 23, 2005 at 07:27:38PM +0200, Juraj Bednar wrote:
>    Netusite, ci je take nejake podobne riesenie, ktore by mi toto
>    umoznovalo aj pre mutt? Tagovanie cez t alebo podla regulernych
>    vyrazov ovladam, ale to mi neostane, ked mutt ukoncim a okrem toho to
>    nefunguje tak pekne na cele thready.

dufam, ze ma neukamenujete, ze je moja odpoved OT, ale ja uz pouzivam mutt-ng
.. bezproblemovy prechod, pretoze moj .muttng/muttngrc obsahuje okrem ineho aj:
source ~/.mutt/muttrc

a navyse je mozne pouzivat mutt aj muttng sucasne

viac info:
http://mutt-ng.berlios.de/
http://www.oreillynet.com/pub/wlg/6565
http://packages.debian.org/mutt-ng

ma to v sebe uz aj smtp klienta (hoci este nevie tls smtp auth), nntp
a dalsie rozne vylepsenia, ktore sa zozbierali z internetu

5o   Peter.Mann at tuke.sk