[linux] [ADMIN] OT: Pomoc pre chlapceka - ospravedlnenie

Peter Gašparovič gasparovic na pfs.sk
Středa Červen 1 08:37:38 CEST 2005

Marek Grác napsal(a):

> S tymto sa neda nesuhlasit a urcite by som to napisal do prirucku pre
> tych, ktori pisu taketo maily. Na druhej strane tato konferencia nie
> je vhodnym miestom na taketo spravy [a autor si povodnej spravy si
> pripisuje prvy cierny bod]. Na tejto politike sa nebude nic menit.

"Nevies ake tazke je bremeno, ktore nenesies."  Toto som nevymyslel ja,
to je od niekoho mudrejsieho. A preto davat cierny bod niekomu, kto v
zufalstve robi veci, ktore inych mozno aj obtazuju, to je sice
jednoduche, ale zbytocne. A na "tejto politike" nic nezmenime ani
takouto nezmyselnou debatou.

Peter