[linux] Re: OT: Pomoc pre chlapceka - ospravedlnenie

Středa Červen 1 08:56:45 CEST 2005

...ked uz asi vsetci porusili bod 3.14 Meta-FAQ konferencie, ktore nedavno
vstupilo do platnosti (a vidim ako uspesne) tak asi mozem aj ja...

On 01.06 08:37, Peter Gašparovič wrote:
> "Nevies ake tazke je bremeno, ktore nenesies."  Toto som nevymyslel ja,
> to je od niekoho mudrejsieho. A preto davat cierny bod niekomu, kto v
> zufalstve robi veci, ktore inych mozno aj obtazuju,

Dotycny to nerobil v zufalstve. Poslal ziadost o darovanie krvi a ani si
neoveril jej aktualnost, takze vam teraz vsetkym oficialne oznamujem:

ZAVOLAL SOM NA UVEDENE CISLO, A OTEC CHLAPCEKA MI POVEDAL, ZE TATO
INFORMACIA JE OD JANUARA NEAKTUALNA.

Dotycnemu som to oznamil v direct maile, pretoze som tym nechcel obtazovat
konferu (a porusit Meta-FAQ). Asi to bola chyba pretoze sa tu nachadza par
jedincov, ktori sa budu radsej off-topic hadat o zmysle takychto mailov, ale
len velmi malo takych, ktory si ten zmysel overia.

> to je sice jednoduche, ale zbytocne.

<ironia>to je pravda, mal ho rovno vyhodit z konfery...</ironia>

Honk if you love peace and quiet.