[linux] Hladam Skype telefon

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Červen 1 09:48:37 CEST 2005

Ahoj,

> Uz par dni dost neuspesne hladam (idealne USB) bezdrotovy telefon pre
> Skype. Zatial vsetky co som nasiel boli pre Windows, alebo MacOS. Ma
> niekto z vas takyto telefon, alebo existuje vobec taky?

to je tym, ze sa orientujes na nestandardne protokoly. Co je zle na
protokole SIP, pre ktory existuje mnozstvo hardverovych telefonov (aj
priamo na ethernet), open-sourcove PBX (SER, Asterisk, ...), mnozstvo
operatorov, ktori su tym, ze je to SIP automaticky medzi sebou prepojeni
(Stanaphone, FWD, ....), niektori (Stanaphone) ti k SIP pripojeniu
dokonca daju realne telefonne cislo, na ktore sa da zavolat z normalnej
telefonnej siete a pripadne aj poslat fax (ktory pride mailom ako PDF),
poskytuju voicemail a mnozstvo dalsich sluzieb a to na standardnom
protokole. Nechapem, preco vsetci pouzivaju proprietarne Skype, ktore
navyse robia ludia znami tym, ze vyrobili asi prvy najznamejsi a
najrozsirenejsi spyware.

    Juraj.